Friday 26 June 2009

EYE ON M'SIA - MELAKA


Dah lama aku ingin melihat panorama Melaka pada waktu malam dengan menaiki Eye On Malaysia nih. Akhirnya, hasrat yang lama yang terpendam tertunai jua. Walaupun pada ketika itu, ramai orang beratur menunggu giliran, aku tetap bersabar menanti demi Eye On M'sia (EOM).


Macamnilah bentuk tiketnya. Harga orang dewasa RM10.00/person. Kalau student leh bawak kad pelajar skali dan leh dapat diskaun dan dikenakan tiket RM8.00/student. So bolehla bawak reramai naik EOM nih. Bukan saje EOM yang ader, ader pelbagai gerai kt sni, leh beli cenderahati untuk kengkawan ader juga games paint ball kt sni. Leh la join skali.



Dalam satu box tuh, leh naik 6 org maximum. Dari situ yezzzza dapatlah melihat panorama Melaka pada waktu malam hari. Bandar melaka yang dipenuhi dengan lampu berwarna-warni yang cukup mempersonakan. Yezzzza nak amik gambar bandar Melaka waktu tu tpi x leh plaks sbb flash camera terpantul semula bila terkena cermin box tuh.

Satu kenangan yang tidak akan dilupakan. satu pengalaman yang ckup menarik. sekurang-kurangnya hajat dihati telah tertunai.

3 comments:

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

HAI YEZZZZA,

LAMA TAK UP DATE BLOG, BANYAK TENDER YANG NAK DIKIRA KE?

TERINGIN JUGAK NAK NAIK EOM TU, TAPI TAKDE ORANG YANG SUDI TEMANKAN.

HUHUHU..

Unknown said...

KOOL... TAK JUMPA ALI ROSTAM KA...

NURA said...

salam sobat,,wah asyik ya ,,panorama semacam kincir ya ,,,takut tapi ingin mencoba naik,ngga cuma lihat saja.,