Friday, 25 January 2013

DIY : BAJU KURUNG 1

hai semua... untuk n3 malam nih yanna sempat upload gambar bju yang dah siap je tau... yanna rasa la kan masa 24jam sehari tuh cam tak cukup je... banyak benda lagi yang yanna nak buat... menjahit, memasak, layan kerenah anak, kemas rumah dan macam2 lagilah yang berlegar dalam kepala nih...


menjahit nih salah satu hobi yanna... dengan menjahit, yanna boleh hilangkan stress yanna kat opis... dah lama yanna tak ambil tempahan sebab masin jahit semuanya kat kampung... sekarang nih yanna dah angkut semua mesin jahit so leh la mula balik aktiviti menjahit nih... yeee haaaaa.... beshnya.....

untuk permulaan yanna jahitkan baju kurung biasa untuk adik yanna... dia ada tempah 2 pasang... tapi yanna baru siapkan sepasang... lagi sepasang yanna baru lepas gunting.... jap lagi nak sambung menjahit.....

~~ JAHIT OH JAHIT ~~

XOXO :D

2 comments:

Asyifa Mustaffa said...

bestnya pndai mnjahit...akak x pndai jahit mnjahit nie...tp teringin gak nak blaja....:-)

Ambik tmpahan baju eh...bra yana ambik ye? Duk mna?

Yanna_Lie said...

hehe... mjahit nih kena minat kak.. klu x.. xmenjadi... hehe... ambik tempahan.. if bju kurung yanna amek upah jahit je rm30... yanna dok melaka kak... err... berminat ke?... :)