Wednesday 9 January 2013

GIVE AWAY... SAPE NAK JOIN?...

Assalamualaikum dan selamat petang semua yang menjengah blog aku yg tak seberapa nih... arini ntah kenapa rajin sangat update blog petang2 nih...ish3... buhsan kt opis la ni... hik3... ok, aku nak citer sket pasal tajuk kt posting aku tuh... jom baca jap...

arituh (ari ape pun aku tak ingat)... aku menjelajah lah blog2 masakan yang selalu aku jengah... nak mencari resepi2 terbaru untuk menu makan malam (malas nak pk nak masak pe.. hik3)... aku terjumpe lah posting pasal 'give away' nih... empunya blog nak bagi give away... wahhhh!!! menarik kan?... macam tau2 jer aku tengah kumpul fridge magnet (fm) tuh kan... so apa lagi.. aku pun join la...

hehehe... tak sabar3x (versi : lisa surihani - istanbul aku datang!).. hehe .. aku suka sangat wataknya dalam filem tuh.. oooppsss.. dah larik tajuk nih... ok.. sambung balik cite give way... so if u all nak join, cara2 nya ada dalam blog tuh.. bukannya kena bayar pun kalau nak join.. free meh...apa tunggu lagi...jom join beramai2.. manalah tau kot2 diri tuh bertuah :).... so ini blognya LiFe iS sWeeT .. semoga berjaya...


~~ TAK SABAR TUNGGU RESULTNYA... BERTUAH KER AKU ~~

XOXO :D

No comments: