Monday 14 September 2009

SYAWAL SEMAKIN HAMPIR



Dalam sedar ataupun tidak, Ramadhan hampir kepenghujungnya. Terasa sedih dihati untuk meninggalkan bulan yang penuh dengan keistimewaan ini. Aku harap amalanku di Ramadhan kali ni bertambah baik daripada yang sebelumnya.

Hanya tinggal beberapa hari lagi Syawal kn menjelang. Pada kali ini, aku menyambut kedatangan Syawal secara sederhana. Kuih beli 2 - 3 jenis jer. Langsir rumah guna yg lama punyer. Elok lg. Bru setahun guna so wt per nk membazirkn?... Baju plak, nasib baik dah siapkan sebelum poser lagi so xderla pening2 kepala nk pk kn baju yang x siap. hehehehehe

Alhamdulillah... aku bersyukur dengan segala rezeki yang ALLAH kurniakan dan aku berdoa semoga aku hati aku tabah menghadapi segala dugaanNYA dimasa akan datang..

Sempena kemunculan Syawal ni.. aku berkesempatan ingin mengucapkan selama menyambut Hari Lebaran dan aku mohon maaf zahir & batin...

S E L A M A T H A R I R A Y A

2 comments:

al-brangi Online said...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin. Semoga segala amalan di bulan Ramadhan al-Mubarak ini diterima Allah. Amin.

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

SELAMAT BERHARI RAYA.

BERHATI-HATI DI JALAN RAYA..