Friday 21 May 2010

DIA...MENARIK PERHATIAN KU....

ermmm... dah lamer aku x update blog nih...bukannyer aper...aku sibuk ngn kerja2 diopis yang sentiasa menimbun tuh.... tapi aku tetap mencari idea untuk aku mengaktifkan semula blog yang dah lama terbiar nih...heheheh

dari kecil lagi kiter dididik oleh ibu bapa dan guru supaya tanamkan minat membaca supaya kiter boleh perolehi pelbagai ilmu.... tapi aku nih bab2 membaca memang la x minat... kalau suratkhabar tuh skali pandang jew.....lebih2 lagi nak bacer novel nih...huish.... selisih la....

tpi setelah ketemu dengan novel nan satu nih(yang disyorkan oleh adik aku).... aku jadi leka.... aku tertarik dengan jalan ceritanya yang penuh cabaran dan dugaan serta debaran.......

dari satu novel ke satu novel ciptaannya telah aku jelajahi... sedar x sedar hampir 4 buah novel hasil nukilannya telah ku habisi.... jalan cerita novelnya mmg lain daripada yang lain... setiap kali aku membacanya.... raser x sabar untuk mengetahui pengakhiran novel tersebut... bak kata orang memang x nk tinggal la buku tuh.... jalan ceritanya yang menarik dan tidak membosankan....

INILAH NOVEL YANG KU PERKATAKAN....



Ni novel terbaru beliau :- 9 nyawa... best sangat citer nih....



Ini novel bersiri :- 1. BAGAIKAN PUTERI
2. CINTA SANG RATU
3. HIJAB SANG PENCINTA

ketiga2 citer nih mmg best...i like it very much....kepada penulisnya RAMLEE AWANG MURSHID... TAHNIAH... kerana menghasilkan novel thriller yang berqualiti and mantoooopppppppp....

kepada sesiapa yang belum membacanya dan peminat novel thriller nih....dapatkanlah sekarang.. dan bacerlah... korang kan merasai kelainan dan keunikan citer tersebut...




1 comment:

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

patut ler selalu senyap jek. baca novel rupanyer..

pasni pasti laris buku awang mursid tu, da ada yang mengiklankan nyer.