Monday 6 December 2010

RELEASE TENSION


aku n adik2 aku termasuk sepupu aku skali la kan... wat plan nk main bowling.... aku memang dah lama sgt x usik bola boling tuh dek sibuk ngan keje kt opis yg melambak.... so 'welcome to Melaka International Bowling Center' di MITC.....



haha...balingan pertamaku...test skill jer nih...wat panaskan badan jer dlu...haha



aku + ayue sempat bergambar smbil tunggu giliran utk balingan...huhu



selepas tamat 3 game bowling kitorang men..sure dh laparkn... so singgahla kat Restoran Ayam Penyet Lamongan nih.. berdekatan dengan Mydin MITC.... nk isi perut plaks.....



ni la rupe ayam penyet tuh...berbaloi2 gak makan kt sni...sedap n pedas.... leh datang lagik nih.. terima kasih bebanyak kepada orang yg belanja kitorg...mudah2an ALLAH permudahkan rezeki kamu...AMIN...



Lepas makan kitorg singgah sebentar di Air Terjun Bukit Sebukor... dah lame ianya dibina tapi baru ni la kitorg jejak kaki kt sni....hehe :)



Bergambar tanda kenang2an....



Penat berjalan terasa haus plak tekak nih so kitorg singgah la di bukit katil beli air kelapa untuk menghilangkan dahaga....



Dalam perjalanan pulang kerumah... ALHAMDULILLAH...sumenyer selamat sampai..... walaupun letih dan penat tapi hati tetap gembira dengan apa yg berlaku arinih.... :)

1 comment:

Papa-NtiQ said...

hi....ari tu lepas nengok anak kat jasin pastu gi kat MITC pusing2 shopping. Tetiba nampak restoren ni...leh tahan gak sedap nye.
Saya baru je upload pics ari ni kat blog masa makan kat sini so senang2 singgah la yer.
Blog saya di www.blogmakanbest.blogspot.com topik pasal makan makan dan makan 100% takde topik lain.
Kalu sudi tu follow la yer blog saya TQ TQ TQ