Wednesday 27 June 2012

DUGAAN

lewatnya entri kali nih... dah jam 11.35 mlm baru nk posting...hehe... ni nak cite sket... bulan mac yang lalu aku disahkan hamil 2bulan... Alhamdulillah.... masuk bulan yang ke 3 tekanan darah aku tinggi...bila wat checkup jew mesti darah aku naik... tak tau la nape.... kini kandungan ku dah masuk 5 bulan... dalam tempoh tersebut aku dah duduk wad 3 kali... huhu... semuanya gara2 (blood pressure) BP aku yang tinggi... gambar dibawah salah satu bacaan BP aku....


doktor pun dah tak tau nak wat apa... cume doktor bagi aku ubat dos yang paling maksima... sekarang nih trun naik hospital jer... setiap 2 hari BP aku akan dipantau olehnya.... adusss.... kenapa nak mengeluh?... bila difikirkan semula... semua itu dugaan dari ALLAH.... hadapilah ia dengan tenang dan sabar... terima kasih pada en suami yang memberikan semangat dan dorongan untuk aku menghadapi ujian ini... mudah2an semuanya berjalan lancar...

semoga ALLAH permudahkan segala urusanku

~~ AMIN ~~

No comments: