Saturday 30 June 2012

LANGKAWI

assalamualaikum dan selamat malam untuk semua. entry kali ini aku nak cite pasal abah dan mak aku mengikuti rombongan kampung aku ke LANGKAWI. kalau nak di ikutkan abah dan mak pergi ke langkawi nih kali kedua. kali pertama pergi satu famili tapi kalini pergi satu kampung plaks... haha


jam 9.30 mlm tadi depa dah bertolak ke langkawi. yang seronoknya adik beradik mak aku pun ikut skali. mesti meriah... aku dan adik2 yang lain mendoakan agar mereka selamat pergi dan selamat balik. AMIN


 inilah dia my daddy... hehe... 


ini pulak my mom.... hihi


mereka dijadualkan pulang pada hari isnin iaitu 2 julai 2012.... kami menunggu kepulangan abah dan mak yer... happy together... pesanan utk mak " shopping tuh beringat2 la yer " dan utk abah " beli sotong bebanyak " hehehe...

~~ ANAKANDAMU MENDOAKAN DARI JAUH ~~

No comments: