Wednesday 11 July 2012

ATAS BUKIT

selamat petang semua... assalamualaikum pembuka bicara... soryla dah lame tak update blog.. kalini pulak aku dan en suami ke IPOH...... ada apa disana?..... macam2 ada... hehe... kami ke IPOH atas pelawaan adik angkat en suami untuk 'lepak' kat sana... so apalagi... peluang berjalan beb... i followwwwwww...


sempat snap wording IPOH atas bukit tuh... hehe....


taraaaa.... kat sni la kitorang lepak... Bukit Merah Laketown Resort... 1st time aku dan en suami sampai disini... betul2 merehatkan minda....


kitorang berhenti atas bukit untuk ambil view gambar nih.... cantik tau tempatnya....


Kuala Gula adalah salah satu tempat singgahan pelancong yang datang kesini... kabarnya makanan laut yang paling glamour kat sini adalah ketam lembut... masa aku pergi tuh xder plak ketam lembut... huhu.. xder rezki aku nk tengok secara live ketam lembut tuh...


( ehsan dari en google )

yang tak kenal bagaimana rupanya ketam lembut tuh....  inilah dia.... ( aku baru jer kenal )... kuikuikui...

~~ BARU TAU ADE KETAM LEMBUT ~~




No comments: