Wednesday 18 July 2012

MENDAKI

wahhh... dah lama tak update blog kan?... sibuk sangat... sebab tu la blog tak bergerak... kihkihkih... kalini aku dibawa oleh en suami ke tempat yang student sepatutnya pergi... maklumlah masa student dulu tak berkesempatan nak pergi.. so pergilah bila dah jadi ex-student... hehe


kami ke LUKUT, PD.... melawat kota dan muzium lukut... ni kat pintu masuknya.. sempat bergambar dengan meriam tembaga tuh... hehe


nampak tak tangga tuh.. tinggi wooo... en suami paksa aku naik hingga ke atas... pada mulanya aku tak nak sebab aku cam tak larat plak nak naik tapi disebabkan en suami beria sangat nak tengok apa ada kat atas tuh.. aku pun temankan lah... slow-slow... akhirnya sampai jua... apa yang ada?... haaa... naik la sendiri...

sila layari disini untuk mengetahui sejarah dan cerita kota lukut nih...

~~ SAKIT KAKI BILA DAH HABIS MENDAKI ~~

No comments: